torstai 5. syyskuuta 2013

Jalolautta, 4.9.2013: myynti- ja markkinointityökalujen työstäminen

Twiittaukset Lopelta!

Olipas kertakaikkisen mahtava työpajapäivä loistavalla porukalla. Aiheena oli markkinointi ja myyntityökalujen työstäminen. Käytimme päivää itsetutkiskelun merkeissä ja raottaen matkailumarkkinoinnindigitaalista maailmaa -tähän palaamme konkretiassa myöhemmin.

Aamupäivää vietimme Lopen Enduron tiloissa, jotka muuten palvelivat pienryhmäämme mainiosti. Iltapäiväksi siirryimme rantaan ja seilasimme ulapalle Jalolautalla. Työpaja jatkuikin aurinkoisissa tunnelmissa. Hylkäsimme sisätiloihin videotykit ja jatkoimme perinteisillä apuvälineillä...paperimonisteilla. Olimme kuitenkin vahvasti matkailumarkkinoinnin digitaalisten työkalujen äärellä ja twiittauksia sekä facebook-päivityksiä lähettelimme vaivihkaa. Tästä on hyvä jatkaa ensi kerralla.

Tervetuloa oivalaisten iloiseen joukkoon myös Markku Papinkivi (Country Safari) ja Jouni Palén (Erärenki), jotka osallistuitte työpajapäivään 10 muun yrittäjän lisäksi. 
 

Päivän Oivallus:
Markkinointi sekoitetaan usein mainontaan. Markkinointi on kuitenkin kaikkea asiakasviestintää, jota yritys toteuttaa....opastekylttejä, kassakuitteja, laskutustapoja, lehti-ilmoituksia, facebook, logot kirjekuorissa, nettisivut jne.

Pieni on kaunista.



Terveisin,
Oiva ja tytöt


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti