keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Meijerin Kirnu, 25.9.2013: myynti- ja markkinointityökalujen työstäminen

Terveisiä Pyhäjärven rannalta!

Kokoonnuimme tänään Meijerin Kirnun vanhaan meijerisaliin 11 yrittäjän vahvuudella. Aamukahvin jälkeen Simo Solala ProAgrialta kertoi meille yritysryhmätuesta, jota on mahdollisuus hakea vielä marraskuun aikana ELY-keskukselta. 75% tukiprosentti on houkutteleva, kunhan taustalle saadaan hyvä toteutussuunnitelma  ja hankkeen hallinnointiin liittyvät "paperinpyöritys-möröt" henkisesti selätetään. 

Työpajapäivän aiheena oli sisältömarkkinointi ja markkinointimix, joita meille aiheena avasi kouluttajamme Elina Arasola. Keskustelu on runsasta ja antoisaa, mutta ehdimme istahtaa tauolla Saunabussin lauteillekin.

Päivän OIVAllus: Paljon puhuttu sisältömarkkinointi on siis viestintää, jossa kerrotaan oma olemassaolon syy uudella ja luovalla tavalla. Viestittäessä asiakkaalle on tosissaan mietittävä mikä on asiakkaalle tärkeää ja näin omalla viestillä todellisuudessa aidosti autetaan asiakasta ja kerrotaan hänelle tarjottavien palvelujen hyödystä.


 
Terveisin,
OIVA ja tytöt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti