tiistai 9. huhtikuuta 2013

Hujanakoto, 9.4.2013: asiakastarpeiden tunnistaminen

Terveisiä aurinkoisesta Hunajakodosta Jokioisilta!
11 yrittäjää kerääntyi Hunajakodon idylliseen olohuoneeseen kouluttaja Elina Arasolan johdolla asiakastarpeiden tunnistamisten pariin. Aamupäivä käytettiin Elinan alustamana yrityksen palvelulupauksen täyttämiseen, jonka jälkeen siirryttiin yrityskohtaisesti asiakastarpeiden haasteiden pariin. Iltapäivällä innostuttiin palvelumuotoilun pyörteisiin ja palveluprosessin kuvaukseen. Päivän aikana saatiin hyviä työkaluja asiakkaan tarpeiden, odotusten ja toiveiden täyttymiseen.



Päivän OIVAllus: Asiakkaan tarpeiden, toiveiden ja odotusten täyttäminen on elinehto yrityksen liiketoiminnassa. Ole siis asiakkaalle läsnä. Mikä on se palvelukokemuksen tunne, jonka haluat asiakkaalle jättää? Saatuasi palautetta toimi asioiden kehittämiseksi heti tai laita se muistiin ja hoida heti tilanteen tullen. 

Terveisin,
OIVA ja tytöt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti