Pakkasaamuna
kokoontui kahdeksan oivalaista Piparkakkutaloon Hämeenlinnaan kahden
asiantuntijan johdolla. Aamun aluksi kuultiin ELYn rahoitusmahdollisuuksista
maaseudun mikroyrityksille. Mietintämyssyyn jäi hankeideoita hautumaan.
Myynnissä
ja markkinoinnissa paneuduttiin sisältömarkkinointiin. Kuten useassa muussakin
asiassa on markkinoinnissakin oltava kivijalka ja ydin ensin kunnossa. Sen
jälkeen mahdollisuuksia on vaikka mihin. Asioita voi tarkastella monin eri
tavoin. Asiakas on usein se paras asiantuntija, jota kannattaa hyödyntää.
Itseltään voi myös kysyä millä toimialalla oikeastaan toimii, onko se
matkailuala vai sittenkin vieraanvaraisuusala, viihtyvyysala, elävöittämisala
vai sittenkin osallistamisbisnestä.
Päivän OIVAllukset:
Markkinoinnin
uusi tarkoitus on auttaminen.
Vertaisjakaminen
on verratonta.
Terveisin,
OIVA ja tytöt
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti